může se to stát a nás to samozřejmě mrzí, ale pokud vám naše produkty z nějakého důvodu nevyhovují, nebojte se nám o tom napsat a uplatnit zákonnou lhůtu pro vrácení produktu k nám na věšák.
My vám za to hlavu neutrhneme a nebudeme se ptát, pročpak to je tak jak je. Každý má někdy pocit, že něco moc chce, ale pak z toho není třeba zase až tak nadšen. Známe to přeci všichni.
☑ Na výměnu máte ze zákona 14 dní od převzetí kompletní zásilky. Do té doby nám prosím dejte vědět e-mailem na info@jamys.cz o vašem záměru. Nemáme úplně v lásce zásilky, které přijdou bez ohlášení a bez vysvětlení. Občas se tohle děje a úplně nevíme, pročpak:-( a řešení je poté velmi zdlouhavé.
☑ Při vrácení zboží máte nárok na vrácení nejnižšího poštovného z našeho e-shopu směrem k vám.
☑ Než zašlete balíček zpět, dejte nám vědět e-mailem o vašem záměru.
Stáhněte si PDF formulář k odstoupení od smlouvy.
Najdete v něm veškeré pokyny a náležitosti k vrácení zboží.
Adresa pro vrácení je J.AMYS, Na Výsluní 57, 41002 Chotěšov
Reklamace
Reklamace a postup reklamace se řídí naším reklamačním řádem. Samosebou nechceme, aby se cokoliv pokazilo, ale jsme jen lidé a občas se může někde něco pokazit – šev povolit, barva vyblednout dřív, než by měla, špatný zip. To je riziko, které na sebe samosebou bereme a víme o něm. Přesto se snažíme všemu zabránit ještě před tím, než vám zboží odešleme. Pokud se přesto stane, že na svém zboží najdete chybu, neprodleně nás kontaktujte na info@jamys.cz a domluvíme další postup.
Reklamace a právo z vadného plnění upravují naše Obchodní podmínky.
Reklamační řád:
- Reklamaci nám nahlaste neprodleně a to do e-mailu info@jamys.cz
- Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní
- Pokud se vada projeví dříve, než po 6 měsících užívání, bereme věc jako vadnou od počátku a máte nárok na výměnu a okamžitou nápravu.
- V případě druhém posoudíme oprávněnost reklamace a na základě rozhodnutí s vámi budeme konzultovat další postup.
- V případě, že bude reklamace neoprávněná, hradíte poštovné v plném rozsahu vy. Taktéž vám můžeme navrhnout opravu a nebo úpravu a tu hradíte v plném rozsahu také vy.
- V případě, že bude reklamace oprávněná, první volbou řešení je vždy oprava nebo úprava. Druhou možností je výměna, pokud je možná a pokud není možná ani výměna, dohodneme se společně na vrácení podstatné částky peněz ze zbývající hodnoty produktu.
- Neposílejte nám balíčky na dobírku, nebudou převzaty.
- Než zašlete reklamovaný kousek, nejprve se s námi spojte a pošlete nám fotografii, na které bude viditelný problém. Může to vše velmi ulehčit:)